کلینیک کاشت ریش

Wiki Article

زمان و نحوه شستشوی این دلمه‌ها را حتما از پزشک پرسیده شده و از انجام روش‌های غیراصولی بشدت پرهیز شود.

با استفاده از این روش، امکان حجم بیشتری از مو در ناحیه ریش و سبیل وجود دارد.

از خوردن و استفاده کردن از مشروبات الکی نیز به مدت یک ماه قبل و بعد از کاشت بپرهیزید. چراکه الکل باعث رقیق شدن خون و در نتیجه خونریزی در هنگام‌ کاشت ریش می شود.

اگر به دنبال راه حلی برای افزایش اعتماد به نفس ، جوانی و زیبایی خود هستید ، آدِنیس با ارائه ی بهترین خدمات کاشت مو کاشت ابرو و کاشت ریش و سبیل در خدمت شما زیباجویان گرامی است . ما هستیم تا زیبایی را به شما هدیه دهیم .

برای بسیاری از مردان ریش حائز اهمیت است، اما متاسفانه بسیاری مواقع مردان ریش پر و یکنواختی ندارند و این امر برای آنها اصلا مطلوب نیست و در نتیجه به جای ریش مطلوب و ایده آل، موهای صورت آنها به شکل تیکه ای رشد کرده است.

آدرس ایمیل خود را وارد کنید تا یک تخفیف اختصاصی برای شما ارسال کنیم آدرس ایمیل

سپس کلینیک کاشت ریش با دستگاهی سوراخی کمتر از یک میلی متری ایجاد و فولیکول را از بافت اطراف جدا خواهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

به طور کلی به دلیل استفاده از بی‌حسی موضعی در ناحیه بانک مو و ناحیه پیوندی، احساس درد در طول این جراحی بسیار کم و خفیف است. البته ممکن است در زمان تزریق بی‌حسی یک درد لحظه‌ای و ناچیز ایجاد شود که آن هم بسیار کم می‌باشد. لازم به ذکر است که چون در این عمل از بیهوشی عمومی استفاده نمی‌شود، بیمار در طول عمل کاملا هوشیار است و می‌تواند خود را با تلویزیون، موسیقی و … سرگرم کند.

اما برخی از آقایان هستند که از ریش و سبیل کم پشتی برخوردارند و همین موضوع آن ها را نگران کرده است. ولی ما یک خبر خوب برای این افراد و همه آقایانی که به زیبایی ریش و سبیل خود اهمیت می دهند داریم.

تمیز نگهداشتن محل کاشت سبیل و ریش: یکی از کلیدی ترین و مهم ترین توصیه بعد از کاشت مو آن است که محل اهداکننده روی پوست را کاملا تمیز نگه دارید، دستورالعمل هایی توسط دکتر کاشت ریش به بیمار توصیه می شود که باید همان توصیه ها رفتار کند.

کاشت ریش به این روش، نیاز به بخیه و برش ندارد و عمل تهاجمی نیست.

هر اندازه شکاف های ایجاد شده ظریف تر باشد در نهایت ریش کاشته شده بسیار طبیعی است.

Report this wiki page